Ga naar de hoofdinhoud

KONINGSPARK

Van "Wat wil jij doen in 'De tuin van de Moulin Rouge' ?"

Ga naar het project

Het mooi zijn mocht er een tribune gemaakt worden ( een arena). Met trappen van gras. De tribune kan gebruikt worden voor kleinschalige openluchtvoorstellingen en eventueel ook als openluchtklas voor de Meense scholen. Maar kan ook dienst doen als sociale ontmoetingsplek.

Op die manier komt er weer cultuur naar de Koningstraat, is er een nieuwe ontmoetingsplek in de bruisende straat van weleer en wordt de straat een beetje groener.

Controle en beheer van de plek zijn zeker een must. Een officieel mededelingenbord met 'geplande activiteiten ook. Wie de 'arena' reserveerde, heeft voorrang op de spontane bezoekers. Maar wie spontaan passeert en wil aansluiten, is ook welkom mits hoffelijkheid.

Het spreekt vanzelf dat ook vuilnisbakken noodzakelijk zijn. Een openbaar toilet zou ook handig kunnen zijn.

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

voorgesteld